Procedure
Aanvraag
Een aanvraag voor financiële steun bestaat uit de volgende onderdelen:
Aanvraagformulier; deze is hier te downloaden (Acrobat Reader nodig);
Uitgebreide beschrijving van de te organiseren activiteit;
Overzicht van de instellingen bij wie eveneens een aanvraag voor een bijdrage is of wordt ingediend;
De naam van de contactpersoon met telefoonnummer en e-mailadres;
Voor vragen over de wijze van het indienen van een aanvraag kunt u contact opnemen met de secretaris van de Stichting. De aanvraag dient te worden gericht aan:
Stichting Nutsfonds Alblasserdam
t.a.v. de secretaris
via secretaris@nutsfonds-alblasserdam.nl
Besluitvorming
Het bestuur van de stichting komt in de regel een maal per 2 maanden bijeen. Complete aanvragen worden in de bestuursvergadering besproken. Een aanvraag dient uiterlijk twee weken voor de geplande bestuursvergaderingen binnen te zijn. De data van de bestuursvergaderingen kunt u vinden onder de Homepagina.
Afwikkeling
De aanvragende instelling wordt zo spoedig mogelijk door de secretaris schriftelijk op de hoogte gebracht van het besluit dat door het bestuur is genomen en de eventuele voorwaarden welke aan de ondersteuning worden verbonden.